پیگیری امور بیماران
نام و نام خانوادگی مسئول: خانم نیلوفر حسین زاده
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
تلفن تماس مستقیم: 06131227366
تلفن داخلی: 3259
سامانه رسیدگی به شکایات: http://shekayat-imam.ajums.ac.ir
سوابق اجرایی:
سوپروایزر بالینی از سال 94 تاکنون
شرح وظایف:
-
رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات بیماران، همراهان و مراجعین بیمارستان با رویکرد پیشگیری از بروز شکایات و نارضایتی و ارائه گزارش به کمیته اخلاق بالینی
-
شناسایی نیازمندی های بیماران و پیگیری برای تسهیل و روان سازی آن ها
-
پیگیری امور بیماران در مورد کفایت خدمات و مشکلات احتمالی و رفع موانع فرایندی و ناهماهنگی بین بخشی
-
بازدیدهای میدانی و بررسی وضعیت روند مراقبت و درمان بیماران و شناسایی مشکلات و عوامل نارضایتی بیماران و گزارش به تیم رهبری و مدیریت
-
کنترل فرایندهای اصلی و خدمات ارائه شده به بیمار از نظر زمان دسترسی به خدمات و مدت انتظار بیمار با همکاری صاحبان فرایند
-
شناسایی موارد منجر به خسارت به گیرندگان خدمت و گزارش به تیم رهبری و مدیریت
-
ارائه شاخص شکایات، پیشنهادات و انتقادات بیماران، همراهان و مراجعین بیمارستان به صورت فصلی
-
رضایت سنجی بیماران اورژانس، درمانگاه و بخش های بستری به صورت فصلی
-
برقراری تماس تلفنی جهت پیگیری امور بیماران پس از ترخیص
روش های دریافت شکایات عبارتند از:
مراجعه حضوری به دفاتر مربوطه در مجتمع بیمارستانی در ساختمان اصلی بیمارستان طبقه همکف
دریافت تلفنی و پیامکی شکایات
-
تماس با شماره تلفن ثابت: 06132227366
-
ارسال پیامک به سرشماره: 100013002299
-
تماس با شماره همراه: 09169812052
دریافت شکایات از طریق سامانه رسیدگی به شکایات به آدرس:
http://shekayat-imam.ajums.ac.ir
دریافت شکایات از طریق صندوق های انتقادات و پیشنهادات
چگونگی پاسخ دهی به شکایات رسیده
مسوول دریافت کننده شکایات موظف است، در صورتی که شکایت کننده مایل به ثبت شکایت خود باشد، اطلاعات مربوطه را در فرم مخصوص پرنموده و ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به شکایت رسیدگی نماید و اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به فرد شاکی انجام دهد.
در صورت عدم دریافت پاسخ شکایت طی مدت یک هفته مسئول رسیدگی به شکایات موظف است مجدد نامه پیگیری پاسخ به شکایت مربوطه را ارسال و پیگیری نماید.
به علاوه مسوول دفتر موظف است جمع بندی اقدامات انجام شده در خصوص رسیدگی به شکایات را به صورت ماهیانه و همچنین آمار تحلیلی نیز بصورت سه ماهه به مدیر واحد نظارت بر درمان گزارش نماید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: